Por una República Democrática de Trabajadores de toda clase y Federal

VALÈNCIA: Concert solidari

El proper dissabte 22 de setembre s’ha organitzat un concert solidari amb els represaliats i represaliades de la primavera valenciana (lluita estudiantil que va començar al Lluís Vives i que la policia va intentar aturar carregant-hi brutalment). Recordem que alguns dels joves represaliats en aquelles jornades pertanyen a l’organització de Republicanos a València.

Hi actuaran Obrint Pas, Los Chikos Del Maíz, Arrap, Aspencat i Biano (Dj d’Orxata Sound Sistem), que punxarà entre grup i grup.

Amb tots els beneficis (entrades i barra) es farà una caixa de resistència per a pagar la defensa jurídica de tots els denunciats.

Podeu trobar-ne les entrades a:

-Ca Bassot (C/Pablo Iglesias,49-Burjassot)
-Centre Social TERRA (C/Baró de sant Petrillo,9-Benimaclet)
-El Racó de la Corbella (C/Maldonado,39-Barri de Velluters-València)

El preu és de 6 euros anticipada i 10 en guitxeta.

El concert començarà a les 20 h i acabarà a la 1 en punt… Sigueu puntuals o hi arrivareu tard!!!

About these ads

Los comentarios están cerrados.