HUELGA ESTUDIANTIL 24-N EN A CORUÑA

La Juventud Comunista de España ( marxista leninista ) junto con militantes del Partido Comunista de España ( marxista leninista ) y de la Federación Gallega de Republicanos (RPS) ha participado una vez más activamente en la manifestación estudiantil contra las Reválidas, convocada por entre otros Acción Universitaria ( de Estudiantes en Movimiento ), con un amplio despliegue de propaganda.

En nuestro comunicado difundido con muy buena acogida lo veniamos señalando : No puede haber salida a esta situación sin trazar un objetivo político común contra el régimen que sostiene la privatización de la educación, haciéndola clasista y segregadora.

Por ello llamamos a todas las organizaciones estudiantiles, de la izquierda y populares, a construir un Bloque Popular que defienda una nueva formación, cien por cien gratuita y de calidad.

Comunicado:

As e os republicanos sempre o carón da mocidade que loita polos seus dereitos, impulsando unha alternativa contra quenes nos están levando a unha decadencia social e económica sen precedentes.

As reválidas son unha ferramenta clásica dos partidos do réxime para privatizar a educación, facéndoa clasista e segregadora. Por isto mismo, decimos alto e claro que evidentemente sí que existen motivos para convocar esta folga. Pero tamén queremos sinalar que as correntes de “movilización por movilización “ sen artellar respostas políticas en clave unitaria das esquerdas e dos sectores populares desgastan a esa maioría social que reclama un cambio profundo do sistema.

Polo tanto, convocásmosvos a todas e a todos a poñerlle fin a monarquía herdeira do franquismo e o bipartidismo sabendo que sen un obxetivo conciso coma a instauración dunha República que blinde a gratituidade e calidade da nosa formación ( a pesar das proclamas da dirección de Podemos ou Esquerda Unida ) non pode haber saída a éste e outros golpes ó ben común. ÚNETE A NÓS e combate contra quenes reforzan a ditadura dos grandes capitalistas.